Helgen har vært grei den, mye fin sport på tv.

 

 

 

Denne helgen har jeg tatt livet med ro og vært meget flau over meg selv, og tenkt hvor dum jeg er som ikke kan la være å skrive om min økonomi.

 

Har ikke gjort stort var og handlet litt i går, ja jeg fikk handlet litt inn men det er takket være noen som hjalp meg så tusen takk.

 

Sett mye håndball og vintersport vært mye av det i helgen, og bra er det for da har jeg hatt en grunn til å holde meg inne i alle fall i dag. Er nå ferdig med å skrive handlelisten til i morgen, ja jeg skal ut og handle inn mat for uka i morgen.

 

Nå skal jeg avslutte her før jeg skriver meg ned i sørpa igjen som jeg pleier å gjøre.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

7 kommentarer
    1. Hvorfor skrive så mye om økonomiske problemer, for så annenhvert innlegg skrive at nå skal du aldri skrive om dette tema mer. Det blir jo så dumt. Forstår jo at du ønsker bidrag, men er det ikke bedre å heller si det?

    2. Da har du fått unna dagens handel. Var mye sport på tv i går, har en mann som bare må følge litt mer der. Skal ikke handle i dag, fant fisk og bacon i frysa. Venter på en pakke men den kommer til butikken i kveld, og kan handle i morgen i stedet. Klem til deg fra meg.

      1. Jeg var og handlet i dag ja og var hjemme igjen klokken 10.30, så ringte venninnen min så det var bare å pakke ut varene og putte de i skuffer og skap/kjøleskap og fryser.

        Så gikk jeg opp til henne på kaffe og skravle stund, var også å handle inn for henne.
        Er godt å kunne gjøre to ting på en tur også da, jeg fikk pakke i posten før helga.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. Hei. Du skriver deg ikke ned i sørpa 😊 Og så bra at du fikk penger å handle for 💕
      Jeg leser blogger bare etter at jeg hadde lagt meg, og tenkte natt til lørdag at jeg skulle vippse seg litt, så du i alle fall hadde litt mat i helga. Dessverre var det helt glemt lørdag 😪

      1. Jeg syntes det er flaut å skrive om at jeg har det sånn, men slik er livet ja jeg er glad for det jeg fikk men det er utrolig flaut.

        Du må ikke ødelegge nattesøvnen, håper jeg ikke ødela den alt for mye for deg natt til lørdag. Ikke tenk på det det gikk fint.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

        1. Nei da, det ødela ikke nattesøvnen min, men jeg syntes det var vondt å tenke på at du ikke hadde noe som helst. Bra det ordnet seg!
          Ønsker deg ei god uke! 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg