Helgen er her og mye fritid skal slås i hjel.

 

 

 

Ja som alle veit så er ikke jeg den som elsker helger, det er jo så mye som kan gjøres i helgene. Jeg skal benytte dem til å være mye ute, er jo så fint vær hadde det ikke vært for vinden men den får vi ikke gjort så mye med så jeg får ta den som den er.

 

Det jeg har gjort til nå er å svare på alle kommentarene som kom inn på innlegget fra i går kveld, jeg har også lest mine faste blogger jeg er innom veldig mange men er dårlig til å vise at jeg har vært der. Skal prøve å bli bedre til å kommentere selv også, er redd for å tråkke noen på tærne hvis jeg kommenterer hos andre kan jo misforstås det jeg skriver som kommentar.

 

Nå skal jeg ut å gå meg en lengere tur, skal handle litt på veien hjem igjen har med munnbind og håndsprit i veska det har jo blitt fast inventar i veska den siste tiden.

 

Ønsker dere alle en riktig god og fin lørdag fram til vi blogges igjen.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg