Helgen er her og det er greit for meg for jeg koser meg i mitt eget selskap.

Reklame | Gymgrossisten.

 

 

 

Å det ble en lang overskrift men hva gjør vel det, dagen i dag så har jeg vært på en lang tur fikk fisket litt og plukket sopp og bær. Og de tingene gjorde jeg for at jeg koste meg med det så det er en grunn til at jeg skriver om det, fikk en fisk som jeg tok til middag og koste meg med den til skal vi danse. Og så bruker man jo de tingene og bær, fisk og sopp som moder jord gir oss, det er jo veldig lurt å bruke det og ikke la det gå til spille som den gjør år etter år bruk naturens matauke. Ja naturen gir og tar men hvorfor ikke bruke det selv, sorry men jeg måtte bare få skrevet det.

 

På vei hjem fant jeg faktisk en tomflaske i dag også, og det er jo greit for jeg har ikke brukt ei krone på maten jeg spiste i dag så jeg tjente da tre kroner på denne turen.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

ICANIWILL//Under Armour//Under Armour//ICANIWILL

4 kommentarer
    1. Høres ut som ein skikkeleg festmiddag! Kvifor ikkje ta bilete av dei kortreiste råvarene og leggja ut på bloggen din?

      1. Tenkte ikke så langt var faktisk så sulten at jeg bare heiv i meg maten, skal prøve å huske det neste gang nå er alt utenom soppen og fisken for det har jeg spist opp bærene er i frysen alt.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja det er kjempebra å bruke det naturen har og gi, sparer penger på det og får seg en fin tur i tillegg og det er jo god trening. Flink veit jeg ikke men jeg liker og sanke av naturens ressurser, for det er faktisk mye mat som går til spille i naturen og det er noe jeg ikke liker.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg