Helg og alle greier uka går så fort, nå er det høst gruer meg til vinteren.

 

 

 

 

Huff ja nå er det helg igjen ja det er jo lørdag og det er snart skal vi danse og mye annet på tv, i dag har vi hatt ett praktfullt høstvær å det har jeg benyttet meg godt av. Har vært på mange turer og har vært oppe hos venninnen min, har også vært nede i byen for der sto politikerne på stand ble litt prat med folket jeg har stemt men det er jo lov og få dem på gli og kanskje spore av også haha.

 

Ja uka går så fort det starter på mandag og så er det fredag hvor ble det av resten av uka lurer jeg på noen ganger, ikke bare noen ganger men hver uke.

 

Huff jeg gruer meg til vinteren men har vi fire årstider så har vi det, vinteren består av mye snø kaldt og hålke for det snør den ene dagen så regner det den andre dagen. Nei huff håper det blir lenge til enda, kanskje jeg skal stikke av litt fra vinter og snø i løpet av vinteren.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Gruer meg til vinteren, og det blir verre for hvert eneste år. Får sjekke hvor det er billigst å dra, men i Europa er det dyrt. Mat er dyrt der også.
      Fikk med meg Skal vi danse, og mange flinke. Farmen og Forræder kommer også. Norske talenter kommer på TVNorge. 71 grader nord. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det blir verre med årene, etter det fallet og armbruddet så er jeg blitt veldig redd huff ja jeg gruer meg veldig. Ja det er bare ett sted jeg vil dra for å komme unna vinter snø og hålke. Ja mye som kommer på tv nå i høst, blir mørkere tider og mye inne tid på meg.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg