Hele denne dagen har vært en dag som jeg føler jeg aldri fikk startet.

 

 

 

Ja jeg føler at denne dagen her aldri fikk startet har jo vært ute på de turene som kreves av meg men ikke så mye mer enn det, jo jeg var på kaffe besøk hos venninnen min og var å handlet både for henne og meg selv jeg måtte opp med tomflaskene mine for nå okkuperte dem halve kjøkkenet mitt. Det ble en del kroner ut av flaskene det ble 130 kroner i pant så når jeg handlet i dag så ble det 96 kroner igjen som jeg la i spare glasset mitt, så jeg har fortsatt penger igjen på ukebudsjettet mitt så jeg kan jo ta en handle tur før helga.

 

Men ellers så har jeg ikke så mye annet blitt gjort, er jo godt med dager som man kan slappe av litt. Men da gikk jo planene mine for dagen i vasken, for meg gjør det ikke noe for jeg har god tid til å få gjort det jeg skal i løpet av uka så jeg gidder ikke å stresse med det.

 

En dårlig dag får man bare ta med seg i livet, livet er jo ingen dans på roser og det er ikke helt perfekt for alle. Hva regnes som perfekt liv? For meg er det at jeg har det bra og klarer å komme seg opp om morgenen å komme seg ut av døra for å gå en lang tur eller tre, tur for meg er den beste medisin for både kroppen og psyken så da har jeg jo gjort noe positivt i dag også.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Så fint at du har kommet deg ut litt 🙂 Jeg har tilbragt dagen på terrassen min i Spania. Solstråler på vei til deg fra meg 🙂

      1. Ja det var faktisk veldig godt i fin været. Fint at du har kost deg i solen i Spania. Tusen takk kunne du sendt noen varmere grader enn det er her, hatt sol men det er en kald vind.

        Ønsker deg og dine en riktig god onsdagskveld.

        Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg