Hei og hopp håper på en fin dag.

 

 

Ja i dag håper jeg på en kjempefin dag både for meg og alle andre, jeg startet dagen som jeg pleier med å lese noen blogger over en kopp kaffe og kjøleskapsgrøten min. Ser ut til å bli en kjempefin dag værmessig, men personlig veit jeg ikke helt det finner jeg ut etter hvert som dagen går. Skal jeg få en fin dag så må jeg lage den selv, jeg sitter også og planlegger ett innlegg til i morgen som blir litt utenom det vanlige for jeg skal ha ett tema innlegg hver dag som heter dette er ting dere ikke viste om meg. Sier ikke så mye mer enn det nå for da mister det sin effekt, første kommer en eller gang i løpet av morgen dagen.

 

Det eneste jeg veit om når det gjelder dagen i dag er at jeg skal ut en tur og se etter tomflasker, det er noe jeg gjør hver dag for å spe litt på krone beholdningen min er jeg  heldig så finner jeg litt. Ja for det er sommer og varmt og folk kjøper seg brus og annen drikke på flasker og bokser, og dem lar de ligge igjen der dem ble tom søppel for noen og penger for meg. Jeg gleder meg til jazzen for da er det mye flasker å finne å det er godt, så har jeg litt ekstra utover sommeren og høsten sånn må jeg bare gjøre det for å få det til å gå rundt.

 

Nei nå får jeg slutte å klage på alt og ingenting, venninnen min ringte så nå skal jeg en tur opp til henne på kaffe og en runde skravling noe som er godt for både henne og for meg.

 

Lag dere en kjempefin dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Så flott bilde! Gleder meg til innlegg om tema. Håper du finner mange tomflasker. Var og gikk tur med barnebarnet, og da vi kom hjem gikk det i monopol hvor jeg tapte! Sola er nå kommet fram og lutefisk på menyen i dag. Nyt kvelden. Klem til deg fra meg.

      1. Takk ja det ble fint det bilde, det kommer i morgen det første innlegget i temaet ting dere kanskje ikke viste om meg. I dag fant jeg til ti kroner i tomflasker.

        Fint at du fikk gått deg en tur sammen med barnebarnet, ja sånn kan det gå når man spiller med disse unge. Bra at dere får litt sol og varme dere også, lutefisk er det eneste jeg ikke spiser av fisk ja det og rakfisk da ellers så spiser jeg mye fisk.

        Ønsker deg og dine en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg