Hei nå er jeg her igjen, og gruer meg til klokken 09.00.

 

 

 

Jeg har ikke skrevet ett innlegg siden søndag tror jeg det var, har hatt ting og skrive om men jeg følte at alt jeg prøvde og skrive var for dumt å skrive om så da forble jeg heller stille sånn er det bare.

 

For det jeg hadde tenkt og belyse er jo en sak som folk ikke liker at jeg skrier om, for det treffer  ett ømt punkt hos noen men alt jeg skriver om er mitt liv på godt og vondt så fra og med nå så har jeg bestemt meg for å skrive om det jeg vil når jeg vil.

 

Gruer meg til klokken 09.00 for da skal jeg til en fysioterapaut som jeg aldri har vært hos, han jeg pleier å gå til hadde ingen ledig tid til meg før 02.06 så da satte han meg opp hos en annen. Jeg veit jo ikke hvem dette er og det er for meg skremmende, nå er det sikkert noen som mener at dette er for dumt men for meg er det ramme alvor for jeg liker ikke noe som er nytt og fremmed for meg da kommer angsten og den er fullstendig lammende for mine tanker og følelser.

 

Nei nå må jeg avslutte dette innlegget sånn at jeg får gjort meg klar til å gå og få gjort det jeg kan i dag, for jeg er  langt unna å være klar til å gå til fysioterapien .

 

Lag dere en kjempefin dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

12 kommentarer
    1. hei,nå får mange penger fra medbloggere,bunny og kjerrrrrringa og de andre hjelperne,de er så snille mot deg, det hjelper ikke sant..skulle ønske at andre msk hadde like sympati.med kreftsyke barn,og msk.som er helt uforskyldt i sin egen ulykke, du har gjeld, er fratatt barna,og så skal vi grine fordi du har 200 kr I uka til matt,same on you..hele d er spy ferdig

      1. Rolig nå. Ja det hjelper. Men hva har dette med dette innlegget å gjøre sorry om jeg er frekk tilbake.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

        1. For et grusomt menneske, har pumpa bloggen min full av dritt i hele dag under X antall forskjellige navn. Og nå ser jeg denne kommentaren, for et bittert ondskapsfullt menneske. Men det er når slike folk kommenterer at vi skjønner hvor bra vi selv er, ikke sant Aud-Marit 😜 klem fra meg til deg 🐰

          1. Jeg har sett at det er noe av den samme ordlyden og språkferdigheter på mange kommentarer hos deg i dag.

            Enig med deg der vi er jo kjempebra.

            Ønsker deg en kjempefin kveld.
            Klem fra meg til deg

      2. Og du har det godt med deg selv? Skjønner ikke helt hva den utblåsningen skulle være god for. Du kjenner ikke Aud-Marit, men likevel kan du spy ut av deg all verdens dritt! Skam deg!

      3. Alvorlig talt Mina! Skjerp deg! Den kommentaren sier hvor ufølsom du er.

        Du velger selv helt frivillig å komme inn på bloggen til Aud Marit og lese blogginnlegget. Med x-knappen i hjørnet på skjermen kan du fort komme deg ut igjen når du blir så provosert over Aud Marit sitt blogginnlegg.

        Ta deg sammen Mina!

    2. Håper det gikk fint i dag siden du gruet deg? Skal til tannlegen fredag men der har jeg vært mange ganger. Nå skal en tann trekkes, men det går nok helt fint. Pleier å grue meg men det går over når jeg kommer inn.
      Nå regner det igjen, og leddene verker. Ha en fin dag videre. Klem til deg fra meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg