Hei nå er det en stund siden jeg har vært innom og lagt inn ett innlegg, skrive sperre er noe dritt.

 

 

 

Ja det er en stund siden jeg var innom og skrev noe selv, har jo vært innom og lest de bloggene som jeg følger og leser hver dag ellers så ville jeg fått dårlig samvittighet hvis jeg ikke gjør det.

 

Men jeg har ikke skrevet noe selv siden fredag det er for jeg ikke har fått til og finne på noe og skrive om, med andre ord hatt total skrivesperre. Det var faktisk godt med en blogg pause på noen dager, kanskje jeg klarer og være litt mer aktiv nå.

Kan jo ikke være så altfor spennende og lese om hva som jeg gjør i hverdagen og bare det, for jeg har ikke noe spennende liv jeg gjør jo mer eller mindre det samme hver dag. Som det jeg har gjort i dag startet jeg med en kaffekopp og en røyk og leser andres blogger, og går morgentur med Elvis gutten som min hund. Ellers skjer det ingenting, noen ganger så kommer det opp saker på tv som jeg blir forbannet på og eller i nyhetene som kommer og da skriver jeg om det så jeg også får fram mine synspunkter på saker og ting.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

Aud-Marit..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg