Hei. Hvordan legger man inn videoer her.

 

 

 

Jeg hadde tenkt og legge inn en video her inne men jeg veit ikke hvordan en gjør det, er det noen som kan si meg hvordan man får lagt inn videoer fra you tube kanalen min så hadde jeg blitt glad. Er vist noe vanskelig spør du meg har ikke fått til det enda, så jeg får vel bruke Nouw bloggen min til det så dere får følge med på den også.

 

Kan jo ikke være så vanskelig som det virker for det er jo flere som gjør det å legge inn en video eller tre her inne også, føler meg utrolig dum som ikke får det til så hjelp tas imot med takk.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg