Hei hurra nå er det søndag og i morgen starter hverdagen.

 

 

 

 

I dag så har jeg bare slappet av og ikke gjort noen verdens ting, jo jeg har jo skrevet så godt som ferdig handlelista for neste uke. Skal ut å handle i morgen tidlig som jeg pleier, å da liker jeg og være godt forberedt med liste over de matvarene jeg trenger for uka det meste på lista er billig så det skal bli en grei uke ser det ut til.

 

Det har vært både sol og regn akkurat som det er meldt, det eneste som ikke er kommet av vær som var meldt og det er torden og lyn jeg syntes det er kjempegreit at ikke vi har hatt slikt vær.

 

Har ikke vært ute på tur i dag for jeg har rett og slett ikke for smertene i kroppen har vært for sterke, for en gang skyld så har jeg tatt hensyn til meg selv og kroppen min og holdt meg ganske så rolig. Da ble det ikke noe flaske samling i dag og heller ingen fisking, men det viktigste er jo også å ta vare på meg selv også ikke bare gjøre de tingene jeg må gjøre for å få ting til å gå rundt her i livet i alle fall i mitt liv.

 

Lag dere en fin fin dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Jeg pleier ikke å være så flink til det jeg heller, men i dag hadde jeg faktisk ikke noe valg. Klarte ikke å få rettet opp ryggen og beina var så vonde, da har jeg ikke noe valg enn å ta dagen med ro. Så vi må nok bli litt flinkere til å lytte til kroppen alle sammen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg