Hatt to dager nå som jeg ikke har vist hva jeg skal skrive om, så derfor har det vært stille for meg.

 

 

 

Ja man opplever vel det mange og en hver og få det kjente skrivesperra, den er ikke så festlig men det blir jo bare slik noen ganger. Da er det jo å ta seg en pause fra bloggen så kommer det nok noen nye ideer om hva en skal skrive om, jeg har jo hatt mange ting jeg har startet på men det har ikke blitt noe av for jeg viste ikke om det var noe som folk vil ha lest. Så jeg lot det være, jeg fant ut at i dag så måtte jeg skrive ett innlegg i dag så jeg fikk oppdaterte bloggen min. Det kommer mer i morgen for nå er jeg så trøtt og sliten at det er på tide å finne senga her i gården, har vært mye ute i frisk luft at jeg er godt sliten.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg