Hatt kjempefint vær i dag brukt dagen på tur.

 

 

 

Har vært en vakker høstdag sol i hele dag med en kjølig trekk, hva gjør vel det er jo høst og da er det greit med litt kjøligere temperaturer i morgen er det jo 1 oktober. Har vært ute på langtur i dag i skog og mark hadde med meg middagen på en termos varmt vann til å ha i en rett i koppen suppe deilig var det, bare sitte å se utover byen var oppe ved byens ski senter der har jeg god utsikt over byen og snur jeg meg andre veien så er det fint terreng å gå turer i har fjellet rett bak meg vakkert syntes jeg.

 

På vei hjem fant jeg noen få tomflasker som kommer godt med en tier er ikke mye penger, men man får jo mer hvis jeg samler det opp til senere. Da jeg kom hjem så hadde det kommet en mail fra egmont, jeg gikk inn og sendte dem en faktura sånn at jeg får ut de pengene de kommer inn på konto og da er skatten trukket og det jeg sparer til feriepenger bruker ett fakturerings firma til det for det er enkelt og greit.

 

Nå skal jeg bruke kvelden til å slappe av og se på tv, tar først med meg gullrekka på NRK og så tar jeg meg en runde rundt i kanalene jeg har for å se om jeg finner noe av interesse.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Nei det var ikke mye feil nei, det var deilig å være på tur i dag. Dagen skal bli fin den er noe trøtt nå, men skal holde ut en liten stund til.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg