Hatt en kjempefin dag ute i den frie naturen.

 

 

Det ble en kjempefin tur ut i naturen i dag, både på høyder og inne i skogen og alt det fant jeg på ett og samme sted ved knuten som er ett av Kongsberg sine fjell. På vei opp dit så er det fine vann og opp mot toppen så er det skog med mye fin skygge, på toppen så er det en utrolig fin utsikt utover er jo bare å sitte og nyte noe som jeg gjorde til gangs.

 

I dag så gikk jeg ikke helt ut dit jeg tok bussen ut til Saggrenda der er det veldig fint, så gikk jeg opp til selve Knutehytta og opp til toppen med mange stopp på min vei satt på en stein inne i skogen og der kom det en liten rev spaserende.

 

På vei hjem stoppet jeg på badeplassen som er nede i grenda, det var deilig med ett lett svalende bad og der møtte jeg noen som skulle til Kongsberg som hadde vært nabo før men de har flyttet ut. Ikke så langt unna bare fem minutter å gå for min del, jeg har spilt i korpset med far i huset så da slapp jeg å ta bussen.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Høres ut som en flott tur i god været. Heldig at du slapp å ta bussen hjem. Klikka på reklamen og leste innlegget ditt. Håper du fikk sove i natt til tross for at det var varmt. Hos meg er det regn og 10 grader sånn ca. Men jeg sov godt i natt og våkna i 9 tiden. Blir ekstra trøtt av dette været. Ønsker deg en fin dag og god helg. Klem til deg fra meg.

      1. Det var en kjempefin tur, ja var heldig der som slapp å ta bussen hjem igjen. Takker for klikkene, jeg fikk sove til slutt men det var veldig varmt skal ikke klage når jeg ser og leser hva slags vær dere har.

        Nå har vi over 20 grader i skyggen her, og varmere blir det i dag også.

        Ønsker deg en kjempefin dag og en fin fin helg.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg