Hatt en kjempefin dag, sliten nå men hva gjør vel det.

 

 

 

 

Sliten ja men hva gjør vel det etter en perfekt dag etter mitt ønske i alle fall, jeg har hatt ett kjempefin samvær med minstemann med en aktivitet som både han og jeg liker veldig godt å drive med. Bowling og mye skravling oss i mellom, spiste en pizza i hallen og koste oss kan jo skrive litt om det nå som kvelden er her og samværet er ferdig da er det vel ikke så farlig og skrive hva vi har gjort vel.

 

Nå er det snart Farmen og jeg skal bare slappe av resten av kvelden, sånn er det bare er jo ikke sikkert at jeg får med meg alt jeg vill se da men hva gjør vel det haha.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

4 kommentarer
      1. Ja det er kjempegodt å være godt sliten, dette er en dag jeg kan leve på og av i noen dager.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg