Hatt en kjempefin dag i dag sånn værmessig.

 

 

 

Solen har vært fremme i hele dag og temperaturen holdt seg rundt 19 grader litt for varmt men helt greit, var vel årets siste krampetrekning med sommer det håper jeg i allefall. Noen syntes vel jeg er litt rar men jeg liker vår, høst og vinteren aller mest, for sommeren kan bli litt for varm men jeg tok mitt siste sommer bad i dag håper jeg på det punktet gleder jeg meg også til senhøsten og vinteren før jeg tar neste skal jo kjenne at en er i vannet ellers så har det ikke noe med avkjøling å gjøre.

 

Har også vært hos venninnen min i dag også det er så godt at det er en person som vil prate med meg, ellers så er det ikke så mange andre så gidder å bruke tid på meg men slik er jo livet og jeg klarer meg helt fint alene selv om det kan bli litt ensomt.

 

Har også sett litt på Rosenborg kampen men regner med at de tapt i det ufyselige regnværet, men de kan også ha gjort underverker når jeg skrudde over på noe annet.

 

Nå er det farmen så jeg sier takk for meg for nå, så jeg klarer å følge med.

 

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg