Hatt en fin kveld, kosa meg med skal vi danse.

 

 

 

Det ble en kjempefin kveld å det hadde jeg faktisk ikke trodd, men det ble veldig koselig satt og så på skal vi danse er lett blanda drops i nivå i år. Men de som er gode er riktig gode å de som er lavt nede på nivået er virkelig langt nede, ble imponert over Joakim jeg da han var virkelig god i kveld å holder han det nivået så vinner nok Joakim Kleven.

 

Og nå sitter jeg og ser på hos Kloppen for en festlig gjeng hun har samlet til i kveld som er siste for sesongen, så nå skal jeg fortsette å kose meg med det å ta meg et glass med cola uten sukker og virkelig kose meg. Er en stund til jeg skal legge meg finnes ikke trøtt enda så da er ikke det noen vits i, kan jo sove så lenge jeg vil i morgen for da er det jo søndag og da skal jeg ingenting. Jo fortsette med å glo på tv, ikke noe mer spennende så er jo ingen jeg forsømmer. Så som jeg pleier å si ingen krise ta det bare med ro og kjør eller gå Møllergata, er en gate her i byen som heter det å jeg har hørt at det er en i Oslo også.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. God morgen og gratulerer med 16 plass i dag! Enig med deg Joakim var rå i Skal vi danse i går. Mange flinke synes jeg da så konkurransen blir hard. Dumt med bare 3 dommere de skulle hatt en til er min mening. Liker Tore bedre enn Morten. Kloppen glemte vi da vi så den nye norske serien Post Mortem på Netflix. Håper svar på testen kommer i morgen og selvfølgelig en negativ test. Klem til deg fra meg.

      1. God morgen og tusen takk jeg så ikke den komme i dag at jeg skulle komme så høyt på lista som en 16 plass det var kjempegøy, så nå skal jeg feire med ett glass cola og en kopp kaffe. Ja det var mange gode med i skal vi danse i år, jeg syntes det er greit med de tre dommerne. svaret er kommet men jeg har ikke sett enda litt redd for å se svaret, håper den er negativ skal inn og se etter at jeg har svart din kommentar skriver ett innlegg om det etterpå.

        Ønsker deg en kjempefin søndag.

        Klem fra meg til deg.

          1. Har vært inne og har skrevet ett innlegg om det nå, testen er og var negativ det var kjempe godt.

            Ønsker deg en kjempefin dag.

            Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg