Hatt en fin dag i dag mye ute på tur.

 

 

 

Det har jo vært fint vær og alt, så jeg har vært mye på tur og kost meg veldig i solen.

Skal ikke skrive så mye om hva jeg har gjort på turen, har også vært og handlet takket være noen av mine lesere så nå skal jeg kose meg med pizza noe jeg ikke har hatt på flere måneder.

 

Har også sett en del på tv ja det er jo helg og mye fotball og håndball å se på, nå skal jeg ha med meg skal vi danse på tv2 direkte klokken 20.00.

 

Malt har jeg også gjort veldig godt å komme inn i den boblen og bli der en stund, ja når jeg maler så glemmer jeg tid og sted og det er så godt.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

4 kommentarer
    1. Hei ❤️
      Så flott at du har satt inn innlegg på facebook og spurt om noen har varm jakke å arve bort. Om den ikke blir godkjent, skriver du bare en ny, eller forsøker i andre kjøp- og salgsgrupper. Jeg har selv satt inn mange slike innlegg, siden datteren vokser fort og økonomien ikke strekker til når det kommer til å kjøpe klær til henne. Det finnes så mange snille folk der ute som ønsker å arve bort klær når de ser at noen trenger det ❤️
      Så trist at den gratis matutleveringen du får hver 2 uke bare varer i 4 dager. Det er hardt økonomisk nå, men når du klarer å slutte å røyke vil det hjelpe mye. Røyking er jo så dyrt og spiser opp mye av budsjettet. Jeg heier på deg, jeg tror du klarer å slutte Aud Marit ❤️ Du er ei sterk dame med bein i nesa og du klarer det du bestemmer deg for 😊

      Ønsker deg en fin søndag, jeg skal på sykehuset og ta MR med kontrastvæske av ryggsøylen, kirurgen som skal operere hoftene mine mener visst at det er noe galt med ryggsøylen min som må opereres før han kan operere hoftene. Så jeg er spent, og litt skremt … Klem❤️

      1. Ja å kjøpe klær er dyrt, jeg skrev ett innlegg til facebook side kjøp og salg men det ble vist ikke godkjent i alle fall ikke vist på siden. Skal prøve igjen, ja barn vokser fort og da rekker de ikke å slite ut klærne sine.

        Når det gjelder disse matutdelingene så har de veldig mange som trenger det, så det er jo ikke nok til alle. Jeg har satt meg som mål å slutte og røyke, og det skal jeg klare for da sparer jeg mye penger på det.

        Ønsker deg en kjempefin søndag.

        Lykke til på sykehuset kjære deg, dette går nok fint skal du se. Forstår veldig godt at du er både spent og skremt.

        Klem fra meg til deg og dine.

      1. Takk så mye. Jeg skal se om jeg gjør det, nå ligger linken her i kommentarfeltet nå og de kan jo gå inn på den her så lenge. Folk blir så sure når jeg skriver om min økonomi så jeg får vente litt med det.

        Ønsker deg og dine en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg