Hatt en dag med mye nerver, blir bare så sur på meg selv.

 

 

 

 

I dag så har jeg grudd meg til dette stikket, ikke selve korona vaksinen men selve sprøyta ikke innholdet.

 

Jeg ble utrolig glad da venninnen min ringte meg, hun trengte noe i butikken og ønsket noen å skravle med noen. Det trengte faktisk jeg også skravle bort det meste av nervene, å da sa hun at hun setter pris på disse besøkene mine om dagene.

 

Jeg kan ikke skjønne hva jeg var nervøs for, jeg kom inn på vaksinasjons senteret og den først jeg møtte var ei jeg ble kjent med på sykehjemmet der min mor bodde fram til hun døde. Og hun fikk vekk all nervøsitet hun også for hun viste om mine mentale sperrer og det var så godt at hun var der.

 

Var jo ikke moro at det var 24 eller 25 ukjente personer i samme rom og der skal man sitte på en lang rekke både bak meg og ved siden av meg, å der skal man gjøre det verste man veit å alle ser på deg når det skjer. Kunne det ikke være for en og en sånn at en kunne få litt ro i kroppen, men nei da det var det ikke men det gikk jo veldig bra.

 

 

Derfor er jeg så sur på meg selv for jeg var jo nervøs veldig unødvendig, så jeg skal ikke grue meg til neste gang bare være glad for da er jeg faktisk ferdig  å det er den 23 juni klokken 17.30.

 

Ja å så har det vært problemer med å få logget inn på nettbanken, hadde vist problemer med de som brukte bank id. Var jo ikke noe problemer i dag for jeg veit at kontoen er to, så det gjorde jo ingenting får jo ikke før på tirsdag til uken for mandag er det 17.mai å da får jeg ikke inn pengene mine.

 

Nå skal jeg sette meg ned å se på sommerhytta, så da må jeg nesten avslutte dette innlegget med å si god kveld og vi snakkes her på bloggen senere i kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Irritert på deg selv for at du har helt normale og naturlige følelser? Det skal du bare være glad for kjære deg Aud Marit. Uten slike negative følelser kan man ikke ha gode positive følelser. Da hadde man jo bare vært likegyldig og verden hadde blitt grå – hver dag! Tror ikke noen vil ha grå dager hver dag.

      Når det gjelder den vaksina så byr den meg så imot at jeg kan bli suicidal hvis jeg må ta den. Og det er det ingen som skjønner. Jeg kan ikke ta den sprøyta, rett og slett. Så da blir jeg kalt for egoistisk og et grusomt menneske. Neida, vær glad for at du har slike normale og naturlige følelser rundt dette.

      Håper du får en fin himmelsprettdag ❤️

      1. Nei grå hverdag vil jeg ikke ha, men den nervøsiteten jeg får før slike ting gjør meg jo helt handlingslammet det er jo ikke bra det heller.

        Nei du er da ikke ett grusomt menneske eller egoistisk hvis du ikke kan ta den sprøyta, du må da få ha egne meninger du også og byr det imot så la det da være er jo du selv som bestemmer det da.

        Ja det skal jeg, men det er slik med alt som ikke er kjent og det som er kjent.

        Ønsker deg og dine en riktig god himmelsprett.

        Klem fra meg til deg.

    2. Fikk sprøyta i går jeg og, og nr 2 23. juni , akkurat som deg! Her jeg bor, hadde alle munnbind på ,kjente noen , men ikke alle. Gikk veldig fint, og god plass mellom oss.
      Tror du fikk inn trygda i går jeg, mannen min fikk pensjon da, den 12. Sto 14. på Nav sine sider.
      Ønsker deg ei kjempefin helg!
      Klem

      1. Vi hadde munnbind alle sammen her også, jeg kjente kun hun som møtte meg ute i gangen jeg.
        Ja trygden kom inn i går på forvaltningskontoen på Nav, den ser ikke jeg pleier å få en liten sum en gang i uka jeg. Så her ser jeg nok ikke ei krone før på tirsdag for jeg pleier å få inn på mandag, sånn er det bare.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg