Har vært torden her og mer er det meldt pokker å hissig han Tor med hammeren er om dagen.

 

 

 

Ja er det noe jeg hater så er det lyn og torden og det har sine årsaker det har jeg skrevet om i 2022 så vil dere vite mer om det så kan dere lete der.

 

Det har vært torden noen timer nå og er meldt mer om noen timer, så det blir nok dårlig med natte søvnen i natt jeg bare håper det slutter før jeg skal i butikken i morgen tidlig. Handlelisten er ferdig skrevet så da er det bare og se om været tillater en gå tur ned for å handle inn det jeg trenger, må jo tidlig så jeg får kjøpt med meg noen 50% varer ja dato varer er en stor del av kostholdet her i huset.

 

Jeg veit at uføretrygden går opp en del men det hjelper ikke meg jeg får fast sum i uka uansett, den er ikke økt på tre år den sånn er det med den saken.

 

 

Har malt litt under tordenværet er ikke ferdig så det blir ikke lagt ut nå, det kan jo hende jeg aldri legger det ut for hvis ikke jeg godkjenner det til utlegging så skjer det ikke.

 

 

Lag dere en kjempefin kveld med eller uten tordenvær.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

4 kommentarer
    1. Synes det er rart at du har hatt fast pris og det samme i 3 år, da er det på tide å at de øker den. Henger ikke på greip rett og slett. Lyn og torden, huff. Liker ikke jeg heller men sjelden hos meg. Var det ille i natt?
      Var fint vær her i går, men i dag kjøligere. Skal til byen senere i dag og jakte på gave til barnebarnet. Ønskeliste har jeg fått, så får man lete litt. Klem til deg fra meg.

      1. Jeg har fått den samme summen fra forvaltningen i tre år, det er kanskje på tide å øke den men den samtalen har jeg ikke orket å ta til nå.

        Det ble ikke noe mer lyn og torden men det som var var ille nok for min del, heldig dere som ikke har så mye av den slags. Her egnet det på morgenen så jeg fikk handlet inn det jeg trengte.

        Lykke til med gave jakten.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Du må vel få en oversikt over den kontoen du har hos forvalteren. Du må jo ha en konto hos forvalteren hvor pensjonen din går inn hver mnd og se hva som går ut, hva du får utbetalt hver uke og nå vet ikke jeg om de betaler regninger for deg fra denne kontoen. Kan hende du selv må be om at dine utbetalinger hver uke skal økes/endres når pensjonen endres. Så det bør du ta kontakt å høre hva de sier. Du har da krav på å vite hva det står på denne kontoen til enhver tid, det er jo dine penger. Hilsen Solveig

      1. Jeg har en konto hos forvalteren min, har sett en oversikt over den en eller to ganger. Hun betaler regninger som huslån, strøm, fellesutgifter og forsikring fra den kontoen og overfører det jeg skal ha i uka, jeg burde vel ta kontakt og få økt det når trygda går opp..

        Ønsker deg en fin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg