Har vært til CT i dag på sykehuset, og ellers tur og mye kos hjemme.

 

 

 

Morgenen  startet med litt frokost som var en god kjøleskaps grøt og det var lenge siden sist jeg hadde, så gikk turen til sykehuset som tok meg ti minutter for i dag skulle jeg på CT undersøkelse og det var noe jeg hadde grudd meg til for jeg hadde ikke vært i den maskinen på mange år. Men det var ikke noe å grue seg til, for det gikk kjempefint og da jeg skulle gå igjen så fikk jeg hjelp med å få på meg broddene igjen for dem måtte jeg ta av meg da jeg skulle gå inn på sykehuset.

 

Så gikk jeg opp til venninnen min for det sa hun i går, var oppe i butikken for henne og så satt vi og skravlet over en kopp kaffe eller to skravlet om alt og ingenting som vi pleier. Så gikk jeg hjem og da ble det en tur på  sofaen med en bok men jeg kom bare fire setninger inn i boka så våknet jeg etter to timer med boka på gulvet, sliten ble jeg på ettermiddagen i dag ja og det er en grunn til det for i natt hadde jeg ikke sovet så godt grunnet at jeg hadde grudd meg til den CT undersøkelsen.

 

Lag dere en kjempefin kveld og en riktig god natt når den tiden kommer.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Så fint å høre at undersøkelsen gikk fint! Kos å ha noen, som venninnen din, å kunne skravle med om alt og ingenting 🙂 En kjempefin kveld ønskes deg også og god natt 🙂

      1. Ja jeg gikk lettet av at den gikk bra, veit ikke resultatet enda den dommen på den får jeg i morgen da jeg skal til ortopeden som opererte meg. Ja hun er god å ha for min del og hun sier det er godt å ha meg også for hun har ikke så mange som kommer når hun ringer og vill ha besøk.

        Kvelden og natten ble bra.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    2. CT går greit å ta og du får vel resultatet i dag. Godt å ha en god venninne. Skravla med min venninne på telefon i over to timer. Tror vi ble hes i målet.
      Her snør det og jeg er lei av vinteren. Men det er vi mange som er. Lykke til hos ortopeden. Klem til deg fra meg.

      1. Ja ortopeden får nok svaret i dag, jeg har time hos ham i morgen så da får jeg vite svaret og veien framover. Jeg er veldig glad for å ha henne, vi prater lite i telefonen. Så koselig at du fikk pratet med din venninne på telefonen, hes i stemmen.

        Huff da nå er jeg dritt lei denne vinteren, som du sier så er vi nok mange som er lei vinteren nå. Ja det vil vel gå greit hos ortopeden men jeg gruer meg litt da.

        Ønsker deg en kjempefin dag uansett vær.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg