Har vært på tur i solskinnet i dag, og litt om dagen ellers.

 

 

 

Dagen i dag startet med å lese noen blogger som jeg pleier, med en kopp rykende varm kaffe og noe å bite i det er en fin start på dagen. Så var jeg en kjapp tur oppe hos venninnen min, for hun trengte noe i butikken så jeg gikk opp og handlet for henne.

 

Så bela jeg meg ut på en kjempelang tur, jeg gikk til knuten ett fjell her i Kongsberg. Jeg gikk ikke bare til foten av fjellet jeg gikk like greit helt til toppen, det bildet jeg har lagt ved dette innlegget er ikke fra i dag men fra i fjor sommer. I dag var det kjempevær men noe is og glatt det lå en del snø der oppe, gikk greit å gå opp litt verre ned igjen så jeg kommer til å vente en stund til neste tur dit opp må bli bart først.

 

Det er veldig fint der oppe men litt ulent og skummelt når det er snø og is utfra min mening, så jeg skal i allefall vente i en månedstid før jeg tar denne turen igjen. Så gikk jeg en kjapp tur innom butikken på vei hjem, trengte noen småting som jeg fikk handlet inn ja en sjokolade var alt jeg skulle ha.

 

Nå skal jeg sette meg godt til rette i sofaen og se på tv, skal se på alle mot en på NRK og etter det så skal jeg titte litt igjennom kanalene jeg har for å se om det er noe annet å se.

 

 

Lag dere en fin kveld.

 

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. For en fantastisk utsikt 🤩
      Jeg bor helt ute ved kysten, og selv her er det fortsatt stedvis snø og is i skogen. Kaldt om natta, og dårlig varme om dagen setter ikke akkurat fart på tininga…. Det er helt sikkert lurt av deg å vente med å gå opp dit igjen.
      Kos deg masse med tv’n og sjokoladen din, det er velfortjent ❤️ Her skal det strikkes ☺️
      Så håper jeg du får en fin søndag også 🌞

      Klem til deg 🥰

      1. Ja det var utrolig fin utsikt der i dag også, men jeg får ikke lastet det opp fra mobilen i dag for jeg har ikke nok på kontantkortet mitt sånn kan det gå. Ja det har vært kaldt om natten her også men i dag og noen dager før det har det vært i gjennomsnitt 10 grader og sol, ikke på torsdag da for da snødde og regnet det nesten hele dagen. Så det blir en tur nærmere sommeren opp dit.

        Jeg koser meg akkurat nå med tv og sjokoladen.

        Den blir nok fin den søndagen den kommer.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg