Har vært på lang tur i dag, til fots ikke på ski.

Reklame | Magasinet.

 

 

Dette er ett bilde fra i fjor vinter akkurat ett år siden i dag.

 

 

I dag var jeg ute å gikk på fot tur i tusle ruta er en lysløype for oss som går til fots, å det var ett nydelig vær ute og – 13 grader midt på dagen i dag. Det var super deilig å gå en kjempelang tur på godt vinterføre ikke bare is og glatt, for der jeg gikk så var det kjørt opp med løype maskin så det var jo rene snøføret deilig. Hadde med meg kaffe på kanne og noen skiver å spise hadde med sitter underlag så det var bare å finne seg en fin plass i solen og sette seg der, var ute helt til det var mørkt ute godt jeg hadde med meg hodelykten min i sekken.

 

Før jeg la ut på den turen så var jeg oppe hos venninnen min tok en kopp kaffe, gikk og handlet det hun ikke husket å skrive opp i går så nå kan hun nyte helgen hun også.

 

La med en klikk, klikk som genererer ca 1 krone pr klikk.

 

 

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

Eskimo Snøstjerne ullgenser – Blå/Hvit, m/mønster – Str. M//Dovrefjell Classic ullshorts til dame – Str. 3XL//Dovrefjell Frost dunjakke – Str. M

2 kommentarer
      1. Ja det er kaldt og godt om dagen, det er deilig når det er kald for da fungerer kroppen min mye bedre.
        Ja det ble ett fint bilde, samme type vær i dag men ikke fullt så mye snø men ellers helt likt. Det er jammen meg kjempe godt å gå en lang tur uten å kjenne smerter i det hele tatt.

        Ønsker deg en kjempefin lørdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg