Har vært på en liten tur i dag også, ble ikke så lang som de pleier.

 

 

 

Etter en time i kø på telefonen til kundeservice til banken å enda ikke hadde pratet med noen der så ga jeg opp, er vel ikke bare hos meg som denne feilen har oppstått får prøve igjen på mandag for jeg godtar ikke at de trekker gebyrer og andre prisbelagte tjenester 2 ganger på en uke så dette får de rette på på mandag.

 

Så gikk jeg meg ut en tur ble ikke lange turen, men i dag var det mer enn langt nok. Jeg fant noen få tomflasker i dag men det var mer enn jeg hadde funnet i løpet av hele uka, denne uken så har jeg funnet en pr dag og i dag så fant jeg fem men det er ikke mye å handle for men det går helt greit.

 

Nå som helgen kommer så håper jeg jeg finner flere, sånn er det bare er vel flere som har måttet gå til det skrittet å begynne å samle flasker for å spe på økonomien synd men sant.

 

Nå skal jeg bruke kvelden til å sitte å se på tv.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg