Har vært på en fin tur i vinterlandet Kongsberg.

 

 

 

Har vært mer eller mindre på beina siden jeg sto opp klokken 10.15 i dag, det første jeg gjorde var og slenge i meg litt mat og en stor kopp kaffe. Herligheten jeg fant senga klokken 22.00 og sov så godt at jeg skjønte ingenting da jeg slo opp øya og tittet på mobilen og fant ut at klokken var over 10 på formiddagen, det var godt og sove til jeg våknet selv etter å vært mer eller våken i over ett døgn.

 

Ja som overskriften sier så bor jeg i vinterlandet på Kongsberg, og i dag så har det vært mellom -7 og nå så er det -11 og det har vært noen små snøbyger her i dag når solen ikke var framme. Min mor pleide alltid og si at det er de ti første kuldegradene som er kaldest fram til vi venner oss til kulda, men det er en mager trøst når jeg fryser så jeg rister men jeg har fått det litt varmere inne for nå tipper det snart 15 grader inne håper den kommer opp i rundt 17 grader før jeg legger meg for da skrur jeg av ovnen for jeg liker ikke å ha den på når jeg ikke er våken sånn er det bare med den saken.

 

Ja jeg veit at jeg da må starte fra start hver morgen men sånn er det bare, er litt pyse når det gjelder elektriske varm ovner ja uansett hva slags elektriske duppeditter det er så lar jeg aldri de stå på om natten.

 

 

Nå sitter jeg igjen å titter på en julefilm i kveld også, prøver å finne julestemningen for den sitter langt inne på nå værende tidspunkt men den kommer vel til slutt. Her er jeg ferdig med julegave handlingen det blir penger til mine to gutter og flaxlodd til fosterforeldrene og til min venninnen og da blir jeg ferdig, liker og være ferdig før midten av måneden i år må jeg være ferdig med fire gaver til den 10 desember og den femte tar gjerne på lillejulaften for jeg skal kjøpe flaxlodd til venninnen min og legge i en konvolutt med ett julekort som jeg skal gi henne på julaften formiddag. Ja det er det og så går det en uke så er det nyttårsaften, så er det ett nytt år og samme tralten som det pleier jeg har noen planer som jeg ikke kan snakke så mye om for jeg prater ikke om planer jeg har før de skjer sånn er det bare. Nå ble jeg litt ivrig for jeg mistet nok noen tegnsetting her og der som komma og punktum men det får gå bra det også.

 

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk  for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Så det er altså orntlig vinterland bare en time herfra? Her er det bare bittebittelitt hvitt! Og ikke så kaldt heller………! Jeg er også ferdig med julegavene – det er deilig, for da kan jeg kose meg med andre ting! God klem <3

      1. Nå snør det litt her og jeg syntes det er kaldt her -8 er kaldt, er ikke så mye snø her enda men kaldt syntes jeg. Skal kose meg med andre ting jeg også har ikke så veldig mange gaver å kjøpe, jeg har til gutta mine og deres fosterforeldre og venninnen min

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja det ble ett blinkskudd da jeg var på tur en kveld. Kjempefint på tur, hadde faktisk kledd meg godt men jeg frøys uansett men det var desto deiligere å komme inn igjen haha.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg