Har vært på badetur i dag, har også handlet for venninnen min i dag.

 

 

 

Jeg kan ikke forstå dem som må til Syden å ta med seg smitten hjem hit til Norge når vi har Syden varme her i landet, det har det vært her i Kongsberg  I allefall så her reises det ikke langt. I dag fikk jeg bade uten huggorm og andre mennesker og det var godt, jeg har også spist yndlings maten til meg og min sønn nå i kveld for det går ikke å spise varm mat før solen har gått ned spør du meg.

 

Og så har jeg jo vært å handlet for venninnen min i dag, sånn at hun fikk handlet inn det hun trengte i helgen.

 

Jeg har planer om å se på håndballkampen til gutta våre i natt de skal spille mot Brasil klokken 02.00, så det blir en sen kveld i natt men den skal jeg se.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
      1. Ja det kan de men da må de jo regne med karantene hotell er min mening, jeg er i risiko gruppe som kan utvikle alvorlig sykdom hvis jeg får corona derfor mener jeg at de burde hatt karantene hjemme/hotell.

        Er noen som faktisk ikke går i karantene eller drar ut blant andre.

        Det er ikke alle som drar og besøker familie heller, mange drar til Ibiza for å feste eller andre spanske øyer rett og slett for å feste og det ser ikke jeg som annet enn en ubetydelige reiser til utlandet.

        Ønsker deg en riktig god kveld.

        Klem fra meg til deg og dine.

    1. Vi har hatt hele 10,2 grader på det varmeste i dag, og dette nivået har det stort sett vært på bortsett fra noen få dager. Norge er langt, og det er stor forskjell på vær og temperatur fra sør til nord. De fleste som reiser er vel etnisk norske, ikke de som skal hjem til familie

      1. Ja Norge er langt, ønsker at dere får mer varme til uken for da skal vi få dårlig vær. Ja de fleste som reiser er etnisk norske, ikke de som har familie fra andre land. Ser jo kaoset med sild i tønne opplegg på de greske øyer jeg forstår ikke de som bare reiser til Syden bare for å feste.

        Ønsker deg en riktig god natt.

        Klem fra meg til deg.

    2. Jeg skjønner heller ikke hvorfor folk på død og liv må reise til syden enda.
      Men nå blir det karantene hotell på en del som kommer hjem.
      Men folk fra Nord-Norge er kanskje ikke helt enig med oss. De har ett forferdelig vær der oppe. God helg til deg. Og gratulerer med sønnen på mandag.

      1. Ja det er bra at det blir karantene hotell på de fleste når de kommer hjem, her sliter vi fortsatt med covid-19 eller corona som det heter og så drar mye unge mennesker til Syden for å feste det er tross alt veldig egoistisk spør du meg.

        Ja de som bor i Nord-Norge og som har ett forferdelig sommervær de forstår jeg litt men de kan jo bare dra sørover så får de jo Syden her.

        Ønsker deg en kjempefin lørdag og resten av helgen.

        Takk for gratulasjonen til sønnen min.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg