Har vært og handlet det siste til søndag.

 

 

Ja nå er hele antrekket mitt ferdig kjøpt inn, i dag så kjøpte jeg inn i dag ja skoene. Bildene kommer nå som hele antrekket er klart, så nå driver jeg å trener inne med å gå med høye heler for det har jeg ikke gjort på flere år.

 

Når jeg startet å gå med dem i kveld sånn at jeg klarer å gå med dem, sånn at jeg ikke ser ut som en fisk på land når jeg går med dem.

 

Blusen, buksene og singeleten kjøpte jeg inn på mandag, må jo pynte meg litt til den store dagen på søndag som er min eldste sønns konfirmasjon håper ikke det er å utlevere han når jeg skriver hva han skal på søndag.

 

Lurer på hvor mye en må gi i gave til han jeg har ikke råd til mer enn 1000 kroner, er det for lite eller holder det?

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

 

8 kommentarer
    1. Sikker på du blir kjempefin, og pengegaven, en gir etter evne, han blir nok fornøyd, ikke minst for å få moren på besøk, håper hå😍håper du har hatt en bra dag❤️

      1. Jeg har aldri likt å pynte meg, men har planer om å starte med det nå. Ja han blir alltid fornøyd med det han får han, jeg gleder meg til å være sammen med mine begge guttene hele søndagen.

        Dagen min har vært veldig fin den etter en hel natt søvn så ble den fin.

        Ønsker deg en fin fredagskveld.

    2. Lykke til med den store dagen🌹Det blir sikkert kjempekoselig. Har begynt å følge bloggen din hver dag. Jeg kan heller ikke gå med hæler 👠, så ønsker deg lykke til. Ennå litt tid å trene😊

      1. Jo tusen takk gleder meg, ja det blir kjempe koselig. Tusen takk for at du følger bloggen min så koselig å høre/lese.

        Godt at det ikke er bare meg som ikke klarer det, jeg har faktisk nesten aldri gått på det. Dette skal jeg klare å stort sett så klarer jeg det jeg har bestemt meg for, har jo litt treningstid igjen.

    3. Det går nok bra👍🏼Oppdaget bloggen din, etter Kokkejævel sin anbefaling, så nu er jeg stadig innom deg😊. Har forstått at du går inn for ting du har bestemt deg for, flott! Ha en god natt.

      1. Ja får da endelig håpe det, jeg syntes kokkejævel er en flink blogger som har vært igjennom mye både godt og vondt har lest han siden den spede begynnelse her på blogg.no og liker bloggen hans veldig.

        Ja har jeg bestemt meg for at jeg skal klare noe så gir jeg meg ikke før jeg klarer det.

        Ønsker deg også en god natt.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg