Har vært hos psykolog og gått meg en lang tur.

 

 

 

Skal ikke klage sier vel mange nå, men det gjør jeg uansett for nå er det litt i varmeste laget for min del.

Har vært hos psykologen min i dag det ble litt i dyreste laget, går hos en som ikke er under frikort ordningen var litt vel lange ventelister på de som er under den ordningen så da må jeg betale 900 kroner og se glad  ut sånn er  det bare.

 

Har også vært på en lang gå tur i byen her, fant noen tomflasker og bokser så det ble ca en 50 lapp så det er en del å finne.

 

Nå skal jeg slenge meg på sofaen og slappe av litt, det har jeg fortjent nå syntes jeg da haha kanskje noen som mener at jeg ikke gjør det men de får ta seg en pinne og gnage på.

 

Lag dere en kjempefin ettermiddag og kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Flere av venninnene mine som bor på Østlandet sier at de ønsker seg regn nå, og det er jo tørt nede hos dere.

      Her har vi det også kjempefint med sol og varme, og det skal bli varmere i neste uke opp i mot 30 grader. Vi har jo hatt så dårlig vær i flere uker, så denne varmen gjorde oss blåfrosne Trøndere godt 😊

      Slapp av med god samvittighet du, for det har du fortjent ❤😊

      Ønsker deg en kjempefin onsdags ettermiddag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Det er utrolig tørt men fikk noen drypp med regn i ettermiddag men det hjalp ikke stort, med to eller tre torden skrall det var veldig langt unna.

        Dere er vell unt den varmen dere fikk, blir nok godt det.

        Jeg slapper alltid av med god samvittighet.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Jaggu var det en drøy pris hos psykologen. Har sett at det er varmt på din kant av landet. Her var det en del vind og ganske kjølig. Ønsker meg sol og litt varme. Mulig det blir bedre i følge Yr. Drar til vogna på fredag og drar hjem søndags kvelden.
      Godt at du fant litt tomflasker, og det blir noen kroner. Ønsker deg en fin kveld. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det er veldig dyrt med psykolog. Det er varmt og utrolig tørt her hos oss, i ettermiddag kom det noen få drypp med regn det er nå 27 grader varmt.

        Håper dere får litt fint vær nå, kos dere i vogna i helgen.

        Fant 2 tomflasker i dag også, ja det blir noen få kroner 94 kroner denne uka er jo litt å kose meg med sammen med gutta.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. Faktisk, så tenker jeg at du kan velge å være glad for å få psykologbistand til den prisen. Mange steder i landet ligger timeprisen mellom 1200 og 2000 når psykologen ikke har avtale. Lykke til 👍

      1. Glad jeg fikk time. Men det hjelper ikke meg at det er dyrere andre steder. Brukte opp matbudsjettet for denne uka. Så jeg får klare meg med tre knekkebrød til mandagen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.
        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg