Har vært helt tom i dag, og smerter har jeg også.

 

 

 

Sånn nå er nok en dag godt og i dag så har jeg ikke gjort så veldig mye har bare gått en liten tur på en halvtime en vei, og det var opp til venninnen min for hun lurte på om jeg kunne komme opp til henne og det gjør jeg med glede. Ellers så har jeg tatt livet med ro for jeg kjenner turen fra i går i hele kroppen, kanskje jeg overdrev hvor sprekk jeg egentlig er for alle muskelfiber i kroppen min verker som besatt det gjør leddene mine også så i dag fikk kroppen slappe av mest mulig. Har jo ikke sittet på ræva i hele dag da men jeg har bare gjort ting som gir meg energi, for jeg tappet meg selv helt i går så det er godt å ha en dag å lade opp igjen.

 

Nå blir det tv titting og slappe av resten av dagen, har jo vasket klær og leilighet da men da var det stopp.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg