Har vært ett elendig vær i dag.

 

 

 

 

Ja i dag på fredag så var det ett elendig vær, det regnet storsett hele dagen men sånn er det bare vi får heldigvis ikke gjort noe med godt er det. Får bare håpe at det blir bedre vær i morgen og resten av helgen, ut skal jeg uansett det er jo bare å kle på seg regntøy og gå seg en tur som jeg sier så finnes det ikke dårlig vær bare dårlige klær. Kle på deg etter forholdene å komme seg ut på tur å aldri være sur, for det å komme seg ut er sunt for både kropp og sjel man får jo da sorter sine tanker ut med det vonde og inn med nye og friske tanker og masse nye inntrykk. Jeg er ett menneske som elsker å være ute uansett om det regner eller er strålende sol, varmen er min verste fiende når det gjelder smertene i kroppen men det er jo bare å smile ta på seg ett par sko å gå ut på tur. På varme dager så går jeg korte turer bare for å komme igang med dagen, elsker å være ute så jeg lar ikke smerter stoppe meg for å legge ut på tur det er bare å ta tiden til hjelp må man bruke halve dagen på en tur som normalt blir brukt en time så får en bare gjøre det da.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg