Har vært en tur i dag ellers så har jeg latt dagen flyte av gårde.

 

 

 

Dagen i dag startet ikke tidlig akkurat men den startet med litt mat og masse kaffe, våknet av meg selv klokken 10. 45 så jeg kan ikke kalle det tidlig. Så leste jeg noen blogger og satt å så på fjernsynet til langt på dag, så gikk jeg meg en lengre tur og ja jeg fant fem tomflasker. I dag har det snødd liflig ute og har vært sånn mellom – 6 og -8 i hele dag, er ikke kommet ned mye snø men det er blitt litt mer hvit rundt meg i dag.

 

Gleder meg til lørdagen for da skal jeg ha samvær med mine to gutter som er siste gangen i år, jeg gleder meg alltid til å være sammen med mine to flotte gutter da skal vi kose oss å spise pizza på My PIZZA vi skal treffes på Notodden.

 

Nå er det julefilmer på tv som jeg ser på, men det blir ingen sen kveld på meg i dag heller  for jeg er trøtt som bare rakkeren. Tenk nå denne uken har jeg sovet veldig godt om natten og det er noe jeg ikke er vant med, å bare for å få sakt det så er det utrolig deilig og en ting jeg er jo ikke vant til å sove godt om natten så det er så godt da det skjer.

 

Nei nå skal jeg avslutte her før dette innlegget sporer helt av, til å bli noe annet enn det skulle bli for det var det en stor sjanse for og hadde allerede gjort sånn lite grann.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Ja det med søvn er rart, dagene blir så mye bedre etter en god natts søvn. Jeg gleder meg virkelig til i morgen og det skal virkelig nytes, det er noe jeg alltid gjør ved samvær med mine god gutter.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg