Har vært en travel dag i dag.

 

 

 

Jeg har hatt en travel dag i dag har gjort rent hele leiligheten fra tak til gulv,og vasket klær, dette er vel noe alle gjør hver fredag men med min helse så må det gjøres når jeg har en god dag. Så da måtte det bli i dag for i dag har jeg faktisk nesten ikke hatt smerter i dag, og så var det en fantastisk dag å gjøre hovedrent på, men så hadde jeg også utrolig mange kommentarer fra mine nye og de som har fulgt meg lenge som jeg måtte svare noe som jeg syntes var veldig koselig. Må svare alle med en fin tone og ikke noe i farten svar. Jeg syntes det er kjempe koselig med mange nye følgere og også de som har fulgt meg en stund selvfølgelig, ja jeg mener mange nye lesere de siste dagene til nå i kveld har jeg sånn rundt 20000 sidevisninger så en kan vel si mange nye som har vært innom som jeg virkelig setter pris på.

 

Har også vært innom venninnen min i dag når jeg måtte ta en pause fra både vasking og blogg og alt, jeg var da oppe å handlet for henne sånn at hun fikk handlet inn for helgen det tror jeg at jeg er ferdig med trodde jeg men den gang ei jeg har bare en halv dorull igjen så det må jeg vel kjøpe inn så jeg ikke behøver å bruke hånda og tørke seg med.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

14 kommentarer
      1. Det skal jeg snart for nå er jeg også veldig trøtt, men jeg må planlegge noen innlegg til i morgen sånn at det bare er å trykke publiser så er det ikke mer å gjøre enn det.

        Ønsker deg og dine en riktig god natt.

    1. Så flink du har vært 😊 vi har også vasket huset i dag, er noen uker siden sist, for d kan være litt av et tiltak å sette i gang..

      1. Ja en må jo vaske alt en gang i blant både tak, vegger og gulv rubb og rake pleier å gjøre det tre ganger i året på våren, høsten og til jul.

    2. Hei😀
      Vasker ikke hver fredag, kun når det er høyst nødvendig. (Vi snakker uker)
      Gratulerer med 2. Plass. Veldig gøy.
      Det er sommer i Finnmark så det er bare å komme sæ ut. Ha en super lørdag.
      😎😀

      1. Jeg vasker minst to ganger i uka, ble en vane når jeg hadde hund for da ble det litt sand og andre ting som ble med inn.

        Tusen takk moro er det, er jo kokkejævel sin fortjeneste det da men det var veldig snilt av han.

        Så fint at dere har fint vær med så mye snø dere hadde i vinter, jeg har en drøm om å komme meg tilbake til min barndoms øye i vest Finnmark Vardø er øya i mitt hjerte.

        Ønsker deg og dine en riktig fin lørdag i fin været.

      1. Ja det var kjempe godt å få det unna, er jo ikke noe man gjør hver gang en vasker. Hadde ikke gjort det siden jeg sluttet å røyke inne, så nå er lukten mye bedre inne,

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg