Har vært en rar men fin dag.

 

 

 

Jeg klarte og nesten forsove meg til manuell terapeuten i dag, enda jeg hadde time hos han klokken 10.00 rakk det akkurat for han var litt forsinket for en gang skyld så var det godt at han ikke var på tid i dag.

 

Det gikk ganske bra hos han selv om jeg syntes det går veldig lang tid å få i gang denne armen.

 

Så gikk jeg opp til venninnen min og da skravlet vi, jeg gikk så opp i butikken og handlet inn litt for henne. Da jeg gikk opp i butikken så heiv hun seg over vaffeljernet, så da jeg kom ned igjen så var det vafler og kaffe og enda mer  skravling.

Da jeg skulle hjem så ble det en tur måtte ut og se etter flasker sånn at jeg hadde litt ekstra kroner, så jeg har litt ekstra til samværet på fredag som er siste før sommeren med gutta.

 

Skal ut tidlig i morgen å se om jeg finner flere for 40 kroner er litt lite syntes jeg, har jo to dager og samle opp litt  og håper det blir litt da.

 

Nei nå får jeg slutte og klage for det er mange som har det verre enn meg.

 

Lag  dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
      1. Ja det er kjempekoselig ja det er noe jeg og flere med meg som trenger det.

        Det er smertefullt med nervesmerter, det går litt bedre med bevegeligheten sånn smått.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg