Har vært en rar dag i dag.

 

 

 

 

Sånn nå er det gått ett døgn siden det forferdelige skjedde i den lille byen jeg bor i, en gal mann kan gjøre noe sånt ja han drepte fem og skadet 3 stykker. Lurer på hva som rørte seg i hodet hans når han kan gjøre noe sånt sorry utrykket men fy faen at det går an å gjøre slikt med kaldt hjerte, det er jo kaldblodig å gjøre noe slikt.

 

Skulle ønske at det aldri hadde skjedd men det er for sent å si noe sånt, gikk en tur i byen i dag og mange av de gatene jeg pleier å gå tur i for de er stengte da er det bare å finne andre steder å gå. Jeg var innom det stedet på den siden av byen der jeg bor så har de tent lys og lagt ned blomster og bamser, var ett fint skue men jeg mener det er veldig vondt.

 

Tenk at han også gikk inn i bolighus og skadet eller drepte folk i sitt eget hjem også, huff dette er skummelt godt at han er i lås og slå får håpe han aldri kommer ut i samfunnet igjen for det har han ikke fortjent mener jeg da tenk de stakkars menneskene som fikk besøk av han og drept i sitt eget hjem.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Så grusomt! Det er en meget syk mann og burde fått hjelp for flere år tilbake!
      Gode tanker til dere i Kongsberg. Varme klemmer fra meg.

      1. Ja det er det, han har jo blitt tvangsinnlagt flere ganger så han er jo en syk mann som har blitt radikalisert. Det var jo bare snakk om tid og den tiden var i går kveld synd men sant. Takker for de gode tankene til Kongsberg.

        Ønsker deg en riktig god kveld og natt.

        Klem fra meg til deg.

    2. Hei.
      Forferdelig.
      Håper folk som har mistet sine får hjelp og tar mot hjelp.
      Ikke noe artig når 5 mennesker blir drept i sitt nærmiljø .Det setter preg på en.

      Ha en fin kveld
      Klem fra mæ.

      1. Forferdelig ja det er jo det rette ordet i dette tilfelle. Kommunen står jo på med kriseteamet og alt tilgjengelige personer så de gjør jo alt som står i deres makt for å kunne hjelpe de som har mistet sine, får håpe de benytter seg av den hjelpen som er tilgjengelig.

        Nei ikke noe trivelig at 5 mennesker blir drept i nærmiljøet, jeg syntes det var så utrivelig at jeg faktisk ikke gå tur ned til byen. Jeg gikk en liten tur ned til det minnestedet nå i kveld var ikke noe godt å gjøre det.

        Nå skal jeg bare kose meg resten av kvelden, skal treffe sønnen min i morgen og da må jeg ned til byen men da er det lystbetont.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. Dette som skjedde på Kongsberg er galskap, og jeg forstår ikke hvordan eller hva som får en person til gjøre noe sånt. Jeg har familie i byen, men heldigvis var ingen av de berørt. Syntes det er veldig skremmende når uskyldige mennesker er mål for slike handlinger, og det er nesten som om man har mest lyst til å holde seg hjemme.

      1. Er enig med deg i det at det er galskap det som skjedde og det er virkelig skremmende, jeg forstår heller ikke hvordan en person kan gjøre noe sånt. Det var godt å høre at dine ikke var berørt av denne tragiske hendelsen, så hyggelig å høre at du har familie her i byen. Ja det er skremmende at det var både uskyldige og helt tilfeldige mennesker som var målet og for noen av dem så hjalp det ikke å holde seg hjemme for han gikk jo inn i privatboliger også stakkars folk.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg