Har vært en litt travel dag, fikk gjort en del tror jeg da.

 

 

 

I dag så startet jeg dagen sent, sto ikke opp før 11.20 så man kan jo si det var langt på dag. Fikk da gjort en del for det, skal ikke klage på det har da vært ute en del å det var ett mål for dagen. Var oppe hos venninnen min å drakk kaffe og skravla, var også å handlet for henne så hun fikk handlet det hun skulle ha i dag.

 

Men så gikk jeg på posten for å poste ett brev for henne, det må jo gjøres en gang i blant det også for henne. Var også innom storsenteret for å kikke litt så hjem igjen, så var det middagstid laget meg en grønnsakssuppe enkelt og greit og veldig godt  må jo skryte litt av maten jeg lager er jo bare ett enkelt menneske som ikke har noen grunn til å skryte av maten min.

 

Men jeg lager meg mat hver dag hvis noen lurer, jeg skriver ikke så mye om hva jeg putter i kjeften tar heller ikke så mye bilder av hva jeg spiser hva er så interessant med det.

 

I kveld er det en del håndball som jeg skal se på Norge skal spille en av kampene i dag, blir spennende å se hvordan det går de er jo i semifinalen så denne kampen er ikke av det viktigste men det hadde vært gøy om de vant denne også.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

 

 

2 kommentarer
    1. Det blir sene kvelder og sove lenge om morgenen, men er oppe sånn i 9 tiden. Styre med det en skal til jul. Nå er Troika laget ferdig og mye gris med den sjokoladen. Som jeg sa til mannen ikke sikkert at jeg gidder dette her mer. Kakene er i boks, gavene pakket inn, og julebrevet som jeg skrev er sendt.
      Klem til deg fra meg.

      1. Ja det blir sent på kveldene og våkner sent sånn rundt klokken 11.00 hver morgen. Jeg styrer ikke så mye til jul, det jeg ikke rekker rekker jeg i romjula.

        Det er ikke så mye jeg skal ha i hus til jul, skal kjøpe inn litt til mandagen så er jeg ferdig har bare igjen ett julekort/brev som jeg også skal sende på mandag kommer sikkert ikke fram til julaften men da får hun det i romjula går sikkert greit det også

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg