Har vært en kjedelig dag, skal snart på tur nå.

 

 

 

Jeg tenkte å følge min borgerplikt at jeg fikk holde meg inne når det ble slik at jeg var covid-19 positiv, men fy så kjedelig det å måtte være inne hele tiden så i kveld skal jeg gå meg en tur.

Det er bra jeg har litt fisk i frysen for jeg har jo ikke fått handlet i dag heller, så det blir smalhans med mat her kan jo ikke spise fisk til vert eneste måltid heller. Så fikk jeg høre at vi behøver ikke være i karantene lenger med covid-19, men jeg satte meg i frivillig karantene i noen dager i morgen er det slutt med det for da har jeg vært helt for meg selv i tre dager håper det holder.

 

Skal til tannlegen på fredagen så da får jeg det gjort også, for jeg var jo helt fram til lørdagen innstilt på at jeg skulle dit i dag men slik ble det ikke.

 

Nå skal jeg se på sommerhytta og så skal jeg se på mordbrannen i Urtegata på tv2, så blir det bare å se om det er noe annet på tv etter det.

 

Lag dere en fin fin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Tenker du fikk gått tur, og handlet litt også. Før du drar til tannlegen kan du ta en test. Jeg fant på Rusta slike tester til en rimelig pris. Kjekt å ha hjemme og at man kan teste seg før man skal til lege eller tannlege.
      Fikk med meg Sommerhytta på Strim og siden tv i vogna ikke funker, så har man det på nettbrett. Så skal ungdommene få bryne seg på hemsen. Er jo så små rom. Spent på det kjøkkenet. Klem til deg fra meg.

      1. Fikk gått meg en liten tur i natten, handle måtte jeg gjøre på telefonen ble mindre enn det jeg pleier for de skulle jo ha godt betalt for å kjøre varene hjem. Huff måtte gjøre det slik kan jo ikke gå i butikken før på fredag, da har jeg holdt karantene tiden min skal ta den testen jeg fikk hjem i dag kostet 59 kroner på Joker eneste butikken som har hjemkjøring av varene dyr butikk men måtte jo ha inn noen varer i dag.

        Ja det er ikke store rommene spent på kjøkkenet jeg også.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Ha en fin kveld, håper formen er bedre, har jobba litt i hagen, forening i morgen, det som vi før kalte syforening 😉ei har corona, så blir bare 3 stk, klem fra meg

      1. Kvelden blir brukt til tv titting, ja formen er mye bedre nå kan si den er kommet til normalen igjen. Hage er moro syntes jeg da, synd at vi ikke har hage her. Kos deg med foreningen i morgen, synd for henne som har corona håper hun ikke har det så kraftig for det er ikke noe moro i det hele tatt.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg