Har vært en helt vanlig søndag, ja handlelista er klar haha.

 

 

 

Dagen startet med frokost og kaffe blogger måtte også leses for å si at dagen var startet, så tok jeg på meg ett par joggesko og gikk ut brr hvor kaldt det var på morgenen. Ja det var ikke mer enn -4 men det var en kald sno fra alle kanter, tok turen langs lågen for der er det så koselig å gå og der var det vist folk som hadde gått til byen på kvelden for jeg fant en del tomflasker.

 

Nå har jeg sett på bronsefinalen og den tapte Frankrike så da tok Montenegro bronsen i dette EM, nå er det finalen mellom Norge og Danmark som står for døren og mitt store håp er at Norge tar gullet med seg hjem men de står ovenfor en vanskelig kamp mot de danske jentene. Er jo farmen finale også i dag ser siste delen av den når håndballkampen er over ikke før det, eller så får jeg se det i reprise senere.

 

Nå er det -2 og snøvær her så det er godt å ha noe spennende og se på tv som varmer meg opp igjen.

 

Har skrevet den vanlige handlelista er bare tre ting på den i dag: I dag så står det grønnsaker, knekkebrød husmann sådan og middag det er det jeg har skrevet blir nok kjøttpølser for det er det tomt for. Og nederst på den lista står det se om det er noe i 50% kjøla og bakevarer og grønnsaker, for alt jeg får for halv pris gjør meg glad haha.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

6 kommentarer
      1. Takk for det, og du forresten tusen takk for fin omtale og at du trakk meg som ukens blogg du er jo bare god.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. Herlig med den gode omtalen av deg hos Bunny! Han er snill det er jeg sikker på. Dere må jo møtes en dag og ta kaffe sammen. 👍
      Handleliste må man ha. Skal på butikk i morgen og jeg sjekker alltid billigdisken. Funnet reker, svinestek, ost, bacon, kake. Mye bra mat.
      Godt at Norge slo Danmark. Finalen i Farmen. Hytta havner i Lyngen. Leste det i avisen. Ha en fin uke. Klem til deg fra meg.

      1. Ja han er bare god og jeg ble så glad da jeg så at det var jeg som var ukens blogg og den fine omtalen han hadde skrevet, ja han er bare snill og god jeg skal nok få til ett kaffe møte med han i Drammen om ikke lenge.

        Ja handleliste må jeg ha da jeg skal handle, er alltid innom billigdisken der har jeg funnet mye som jeg aldri hadde handlet hvis det ikke hadde ligget der.

        Ja kjempebra at de norske jentene slo Danmark.

        Ja han Henrik vil sette opp hytta i Lyngen han syntes det er så fint der, han sa så på god morgen Norge.

        Ønsker deg også en fin uke og en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Har nettopp lest innlegget hos Bunny – gratulerer så masse, vel fortjent, jeg er enig i hvert eneste ord han har skrevet om deg! Håper du fant noe bra på halvprisen på butikken idag da – jeg har begynt på min handleliste til i morra! Klem <3

      1. Han er jo bare god den unge mannen, jeg ble utrolig glad av å lese det innlegget og takk.

        Ja jeg fant egg og bacon og noe fisk så var denne uka reddet, var også ett brød fant også noe i den 50% på grønnsaker der var det poteter.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg