Har vært en hard dag i dag, men har nå fått skrevet handlelisten til i morgen.

 

 

 

 

 

Det har vært en hard dag å komme seg igjennom i dag men det gikk på sett å vis, men med bare to timer med søvn natt til i dag så har det holdt hardt å holde seg våken i hele dag men jeg har klart det. For når jeg fikk lyst til å sove så har jeg vært ute på tur selv om det regnet litt i dag, bedre å bli litt våt enn å ødelegge denne nattens søvn det ville jeg ikke.

 

Har også skrevet handlelisten til morgen dagens handle tur som skjer klokken 07.00 i morgen tidlig, var ikke så veldig mye som jeg trengte i morgen men litt. Ellers så har jeg ikke så mange planer for morgendagen, jeg lovet venninnen min å komme opp til henne i morgen og det skal jeg gjøre med den største glede å selvfølge ellers så blir morgendagen forferdelig lang hvis ikke.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
      1. Det er stille her nå og i natt kommer det ikke til å bli det heller for han som bråkte natt til i dag skal på jobb i morgen. Så i natt skal jeg sove godt.

        Ønsker deg en riktig god natt.

        Klem fra meg til deg.

      1. God morgen nå er handleturen unnagjort så nå skal jeg slappe av litt, så blir det opp til venninnen min en kjapp tur.

        Ønsker deg en kjempefin mandag og kose deg masse.

        Klem fra meg til deg.

    1. Ny uke og nye muligheter. Håper denne unge mannen får tar lærdom når politiet kommer på døra. Er jo sånn med unge folk at når alkoholen går inn går vettet ut! Bra at du fikk sove i natt. Her kom det ruskevær og føler jeg meg bedre skal jeg gå en lang tur er planen. Må sende sms til barnebarnet som skulle lage treningsplan til meg. ha,ha. Må minne ho på det. Ho skal ha meg i god form igjen.
      Kos deg hos venninnen din. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det ble en bra start på uka, har vært på en lang tur i dag. Ja det håper jeg også gjør jo ikke dette for å være slem mot han, ja som du sier så renner vettet ut når alkoholen renner inn. Jeg har sovet som en sten i natt så skal ikke klage, er veldig trøtt nå da men har vel fått for mye frisk luft. Det ser ut som vi får uvær i natt men det skal nok gå bra.

        Håper du fikk gått deg en tur i dag, så barnebarnet skal legge opp en treningsplan til deg så nå skal du bli en spreking.

        Jeg koste meg veldig hos venninna mi.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg