Har vært en grå og regnfull dag, godt med en pause fra varmen.

 

 

 

I dag har det regnet mer eller mindre siden jeg sto opp klokken 07.15 ja det tordnet litt også når jeg sto opp men ikke mer en to smell og så ingen lyn så det var til å leve med, jeg syntes det er godt med regn nå å en pause fra varmen godt for skog og mark er det også for det har vært veldig tørt.

 

Har vært oppe hos venninnen min og drukket kaffe og skravlet om alt og ingenting, var også oppe og handlet for henne og til meg selv var to ting jeg trengte. Når jeg kom ned igjen fra butikken så skravlet vi litt til, så gikk jeg hjem igjen og nå skal jeg lage meg litt mat middag må jeg også ha. I dag skal jeg ha kylling klubber med salat til ikke noe vanskeligere enn det, godt og billig fant alt i den 50% kjøledisken ja det er datovare men det er det jeg alltid handler inn for da får jeg en billigere og det er jo bra det da.

 

Og ellers så sitter jeg her og glor på tv, tror jeg skal ta meg en middagshvil ikke sove bare slappe av for ellers så ødelegger jeg for nattesøvnen og det vil jeg ikke. Men sovner jeg så får det bare bli slik, jeg behøver jo ikke stå opp så tidlig i morgen så da er det bare å legge seg senere på kvelden/natten.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Hos oss har vi også hatt tropevarme, sol og fint vær, og det har vært litt hett.

      Vi er jo langt fra bygget for slik varme fordi i syden har de de fleste aircondition, mens her så har noen ikke det. I tillegg er de fleste husene her isolerte mot kulde, og deg gjør at det blir mer varmt i husene.

      Merker at leddene mine har det bedre når det er varmt, men når det blir klamt og varmt er det litt ubehagelig.

      Meldt kjøligere her nå, og det skal bli litt godt med pause fra tropevarmen. Samtidig trenger det ikke regne i syv fjorten dager.

      Ønsker deg en kjempefin torsdag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Nei vi er ikke bygd til denne varmen som du sier, husene ja det er en annen historie her er det ikke aircondition.

        Leddene mine blir verre i varmen har det bedre når det er tørt og kaldt, men det er heller ikke enkelt her i landet.

        Vi skal få varmen igjen i morgen og regn og torden igjen resten av helgen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld/natt.

        Klem fra meg til deg.

    2. Hei! For bare fire dager siden måtte vi ha på viftene i noen av romma fordi det var så varmt! I dag har jeg fyrt på peisen fordi det er så kaldt og grått 😂 Det svinger fort i dette landet. Det blir mye glaning på TV på sånne dager ja. Og så snoke i skapene etter noe godt da, selv om jeg vet at det er ganske kjedelig der. Men nå har jeg bestemt meg for å bake ei krydderkake til oss i hvert fall. Da blir det god lukt i huset.
      Ha en fin kveld! Kan jo skrive sånt til deg som liker regnet 😊

      1. Jeg syntes det var deilig med en pause fra varmen jeg da, ja det svinger veldig dette været.

        Tv glor jeg mye på fra før, jeg snoker ikke i skapene mine etter noe godt for det har jeg ikke uansett.

        Å det hørtes godt ut med kake og krydderkake gir jo en god lukt i huset også da.

        Ønsker deg en kjempefin kveld/natt.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg