Har tatt enda flere bilder fra byen min Kongsberg.

 

 

To stykker som er på sommerferie i byen, de ligger og koser seg på Lågendals museet. De to her er så fine og de lå og koste seg i solen, det er fredfullt og fint på museet og du kan også se mye gamle hus fra byen og bygdene rundt kommer flere bilder derfra litt etter litt for denne grønne lungen i byen bruker jeg mye. Er så fredelig der og du får kjøpt kaffe i resepsjonen med en muffins, og hjemmelagete drops og karameller laget på gamle måten.

 

Det er så mange fine blomster rundt om i byen, dette er tatt fra torget utenfor EXSTRA butikken.

 

 

Det var der oppe angrepet her i byen startet den 13 oktober i fjor, dette torget er vist mange ganger i nyhetene men da med ett litt mer alvorlig bakteppe.

 

Bilde av kirken i byen fra veien der jeg gikk, var mye folk rundt om der for det var tivoli på forsiden.

 

 

Dette er fra hovedinngangen av kirken, vår vakre kirke sto ferdig i 1761 så nå er det en del oppussing som foregår derfor den ledningen som er i bildet.

 

 

Så dette bildet av at det er åpen kirke så turister kan gå inn og titte, som turist i egen by så har jeg ikke vært inne enda. Jo jeg har vært inne i vår vakre kirke for jeg har hatt to barnedåper her, så har jeg hatt konsert med korpset jeg spilte i her inne.

 

Er det noen som ønsker og besøke Kongsberg så er dere hjertelig velkommen .

 

Lag dere en kjempefin kveld folkens.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg