Har tatt dagen med ro i dag.

 

 

 

Dagen i dag startet med frokost med en stor kopp kaffe som alltid må være med, så ble jeg sittende inne en stund for tåka hang lavt over Kongsberg men ingen regn. Gikk en liten tur ut og da fant jeg noen tomflasker som jeg har gjort hver dag denne uka, ikke mange men noen var innom og pantet i en av våre søndagsåpne butikker så handlet jeg litt mat.

 

Så gikk jeg hjem for jeg hadde satt på en vaskemaskin da jeg gikk, den var ferdig da jeg kom hjem så satte jeg på tørketrommelen har brettet og lagt i skuffer og skap. Så satte jeg meg i sofaen mens middagen gjorde seg ferdig, spiste i sofaen også å så på tv det er så deilig å ha slike dager som man kan ta livet med ro og gjøre minst mulig på mest mulig tid haha.

 

Nå skal jeg se på håndball går to kamper i kveld, så er det også farmen kan jo hoppe litt fram og tilbake.

 

Har også skrevet denne handle lista til i morgen, må være forbered nå jeg skal i butikken så jeg holder meg innen budsjettet sånn er det bare.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

5 kommentarer
    1. Høres ut som en deilig dag med ikke for mye styr! Nå ser jeg på håndball – har ikke hatt tv2 på mange måneder (pga konflikten mellom tv2 og fiberleverandøren min) så jeg har ikke fått sett noe på Farmen! Fikk igjen tv2 for et par uker siden, men…..! Handlelista har jeg begynt på – tror det blir tirsdags-handel på meg som det pleier! Klemmer til deg <3

      1. Ja det var faktisk veldig deilig med en dag uten noe særlig styr. Jeg også ser på håndball akkurat nå er det pause, å du er en av de mange som har vært uten tv2 i mange måneder. Handlelisten min er nå komplett.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja kjempegodt med en slik dag, ja våre jenter er kjempeflinke og det er veldig moro å følge dem i EM.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg