Har sett på sommerhytta finalen glad for at det var de som vant.

Reklame | Magasinet.

 

 

 

Jeg ble veldig glad for at det var ett ungt par som vant sommerhytta, det var dem vel unt for fy fillern så fin den hytta deres var blitt. Flinke var dem også til å plukke ut inventaret i hytta si, det var en hytte som jeg ville ha trivdes i fine farger overalt. Hagen rundt var jo også bare helt nydelig, å den utsikten da ja den var jo der før de begynte men så mye de hadde fått ut av uteområdet sitt og inne så syntes jeg det var vel fortjent.

 

Ja selvfølgelig alle hadde fortjent å vinne hytta si men jeg mener at ett ungt par i 20 årene, tenk deg hvor mange år de kommer til å ha glede av den hytta ja det hadde sikkert de andre også fått men jeg mener at de virkelig fortjente det. Når de kom ditt så hadde de ikke en gang snekret på plass en list og nå har de pusset opp en hel hytte.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

 

 

Mammut Ajungilak Tyin MTI Winter 200L -18°C sovepose//Dovrefjell Sweet Dreams Underquilt til hengekøye//Haven Tent Original – alt i ett hengekøye – forest green

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg