Har nå skrevet ferdig handlelisten, mye er strøket av den lappen som hang på kjøleskapet.

 

 

 

Jeg har en lapp på kjøleskapet som jeg skriver opp alt som jeg  snart er tom for, og så ser jeg over alt jeg trenger på søndag på en ny lapp som er den handlelisten som jeg tar med når jeg skal handle på mandag.

 

Jeg har ikke noe slikt krise lager som jeg har mat og alt jeg trenger for en uke som regjeringen vil at alle skal ha, så skje det en krig eller krise her i landet så ligger jeg dårlig an for å si det sånn det hadde jeg vel gjort uansett.

 

Nei nå får jeg avslutte her sånn at jeg ikke skriver meg langt inn i sørpa her.

 

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

5 kommentarer
    1. Marianne, Hanny eller hva du kaller deg… Skjønner du ikke at Aud-Marit er smartere enn deg? Og at det kun er du som ser dum ut? Og karma min “venn” den kommer og biter deg. Men så har du sikkert et dårlig liv siden du spyr ut eder og galle, kryp inn i hullet ditt og bli der!

      Aud-Marit, sagt det før og mener det fortsatt: du er en sterk kvinne, stå på og ikke bry deg om sånne folk. De har det verre med seg selv og vil bare at andre også skal ha det vondt. De skal aldri få vinne en seier over deg, du er bedre enn de hver eneste dag. Det beviser du gang på gang, hvorfor ellers har de behov for å kommentere slike ting.. God klem

      1. Ja jeg ser det på IP adressen så denne personen ble fersket på den måten begge disse kommentarene kom fra samme enhet og hadde to forskjellige epost adresser også, spyr hun ut mer enn det hun eller han gjør så blir den IP adressen svartelistet eller blokkert som det også heter. Den kommentaren din var fin på alle måter.

        Ønsker deg en kjempe god natt og en fin dag i morgen.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg