Har måket snø av verandaen i dag/kveld.

 

 

 

Det lå godt over femti cm med snø på verandaen min, det var bare tung og våt snø som lå så det var en tung jobb. En ting er sikkert det er mye trim i det å måke snøen, man trenger ikke treningssentret når man kan trene ved å måke tung snø. Det var tungt men godt tungt for armene men skal ikke klage for det er andre som har det verre enn meg, men hva hjelper det meg tenker jeg da for i dagens samfunn så har det jo blitt slik at skjøt deg selv og drit i andre. Jeg er ikke skrudd sammen slik for jeg tenker mer på andre enn meg selv, å slik kommer det alltid til å være for jeg er ikke en slik egoist må jo tenke på andre.

 

Har jo også vært og gått meg en tur, da jeg var ute så ringte venninnen min så jeg gikk opp til henne. Tok en kaffekopp eller to med henne, så var jeg oppe og handlet for henne sånn at hun har det hun trenger til helgen. Selv må jeg vente til mandagen med å få handlet, men det må bare gå bra det det er jo bare morgendagen igjen så er det mandag igjen.

Det er faktisk deilig med helg for da kan en legge seg når en vil og stå opp når en vil, forsømmer jo ingen så da kan jeg gjøre hva jeg vil i helgen altså.

 

Nå sitter jeg og venter på hver gang vi møtes, det er ett program som jeg har fått øynene mine på. Har aldri sett på det før denne sesongen, og nå har jeg sett alt i hele sesongen.

 

 

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Hei.
      Har leste din logg ,men ikke skrevet så mye.
      Travle dager på jobb ,arbeid utover kvelder også.

      Klem

      1. Takk for at du leser, behøver jo ikke kommentere hver gang.

        Håper du har tid til å ta vare på deg selv, mellom slagene.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg