Har lurt litt på hvorfor disse bloggerene vil melde seg på paradishotell.

 

 

 

Ja som overskriften sier så har jeg lurt på hvorfor det er så mange bloggere som melder seg på paradishotell, jeg har vel kommet fram til en konklusjon som ikke disse bloggerne som var med vil like. Det jeg mener er grunnen må jo være at de i disse ukene/månedene som de er på skjermen så får de mye oppmerksomhet og tjener mye mer på bloggen sin enn de ville gjort uten å være med, jeg sier ikke dette for at jeg er sjalu på dere men det er jo sant for nå har dere jo falt på topplista som en stein.

 

Dere har jo fått flere faste som leser men dere har ikke like mange som før dere var på paradishotell, vi hadde jo hun som var med på sommerhytta hun fikk jo også mange lesere den tiden som hun var på skjermen men hennes lesertall har jo også falt. De har jo dager som de ligger høyt oppe men det er ikke jevnt over like høye lesertall som de hadde de ukene som de var på skjermen.

 

Sjalu er jeg ikke og jeg ville ikke vært med på denne fyllefesten som det er på paradishotell, de driter seg jo loddrett rett ut men det er jo deres sak.

 

Dere får bare stå på folkens.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

4 kommentarer
    1. Hehe..tror du er inne på noe der.
      Jeg ser ikke på de greiene en gang, – det er altfor fjernt fra mitt liv og min oppvekst for lenge siden. Antar jeg er fossil 😁
      Ha en fin kveld.

    2. Det er ikkje bloggere som er med på Paradise o.l, det er vanlige ungdommer som er med. Når innspillingen er ferdig starte de å blogge rett før det hele vises på Tv. Derfor får de mye klikk og ramler fort ned av listen når da f.eks Paradise Hotel er ferdig. Det er grenser for hvor lenge de kan melke intrigene i huset.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg