Har lenge lurt på å lage meg en profil på kvinneguiden.

 

 

 

Ja jeg har faktisk lenge tenkt på å lage meg en profil eller hva det nå heter på kvinneguiden, for da får en fulgt med litt på hva som skjer der inne men jeg har aldri kommet så langt. Jeg får såpass mange lesere derfra så da hadde det vært litt morsomt og se hva som skjer der inne, men det er vel ingen vits å gjøre det for jeg blir vel stengt ute der så fort jeg skriver noen svar for de tåler jo ikke motgang så jeg blir nok klaget på eller rapportert inn som de gjorde på facebook . Der inne på facebook har de jo deaktivert min profil for det har vært noen som rapporterte meg inn, men det er vel noen hårsåre folk der ute som ikke tålte at jeg var der inne  og det er mye av de samme folkene som sitter inne på kvinneguiden og slenger rundt seg med usannheter og som ikke hører ferdig en video eller leser innleggene fult ut og det er dumt for da får en ikke med seg alt som er sakt eller skrevet.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg