Har jo vært på tur i dag også, til og med badet selv om det regnet.

 

 

 

Jeg var og badet i Nummedalslågen men ikke akkurat der bildet ble tatt for der er det altfor mye strøm, jeg har en fin og rolig badeplass langs lågen som det ikke er så mye strøm. Og jeg har ikke gjort et sånt stønt som en ung mann gjorde i går satt på en stein midt i fossen, ja han klarte å sette i gang en stor aksjon med brann, ambulanse og politiet som måtte dra ut til denne mannen og før de kom så hadde han kommet seg til land selv. Dette var noe han sikkert hadde gjort før, da hadde ingen oppdaget han jeg mener at gjør en person slikt som han gjorde så skulle han ha betalt en bot for dette. Det er i allefall noe jeg mener da det ikke var noen som var i fare, han skulle ha fått en saftig bot av politiet så kanskje folk lærer at sånt gjør man ikke sånn uten videre andre folk kunne jo blitt satt i fare under denne utrykningen.

 

Jeg gikk også ut for å plukke tomflasker fant to stykker i dag, jeg var litt sent ute for det er jo ikke bare meg som plukker tomflasker. For her i landet så har det blitt dårligere og dårligere for folk flest, var det det regjeringen mente med at nå er det folk flest tur tur til å få dårligere råd det skulle ikke bli bedre med folk flest. De som hadde lite fra før har mye mindre nå så det er grunnen til at vi er så mange her i Kongsberg som samler flasker i håp om å spe på budsjettet sitt, jeg lurer faktisk på om det var dette de mente når de skulle sette folk flest foran eller var det bare valgflesk som alltid.

 

Jaja vi får se hvordan dette går.

 

Lag dere en fin fin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Er enig med deg der for under valgkampanjene så står de og hyler at nå er det vanlig folks tur tur til hva spør jeg da.

        Ønsker deg en kjempefin kveld i varmen.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg