Har jo gjennom årene på blogg, så har jeg lagt merke til at man må ha overskrifter som sjokkerer. Hvorfor må en det?

 

 

Ja har man overskrifter som appellerer til sex eller andre sjokkerende setting så får en mange lesere, jeg leser ikke blogger som appellerer til sex i overskriftene sine. Jeg er vel litt gammeldags der men hvis ikke innlegget henger sammen med overskriften så er det bare overskriften som genererer lesere, jeg skriver aldri slikt i overskriften men kanskje jeg skal starte med det så jeg får flere lesere. Nei da jeg bare kødda for det er jeg vel litt for voksen til, eller hva syntes dere.

 

Jeg får jo ikke delt innleggene mine på facebook eller andre steder så jeg kan jeg få flere inn på bloggen slik som mange av dere andre gjør, for facebook mente at jeg var en fare for andre så de deaktiverte profilen min i slutten av januar. Fare for andre jeg som bare delte mine hverdagsinnlegg fra bloggen min på facebook grupper som alle andre gjør, da er jo dere andre som gjør det også en fare for andre da? Nei da det var jeg som var en fare for andre.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

 

Mvh Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg