Har ingen anelse på hva jeg skal skrive, har gjort mye i dag men det er vel ikke noe som er av interesse for andre.

 

 

 

Har gjort mye i dag men ingenting som sikkert er av interesse for andre, men jeg skriver litt om dagen min uansett så får en se. Er vel ikke så mye som ble gjort som er synlig for andre men for meg så virker det som en hel haug, men ettersom hvor sliten jeg er men det skal ikke så veldig mye som skal til før jeg er helt utslitt. Da har jeg ikke orket å skrive noe innlegg før nå så nå skal jeg oppsummere dagen, har ikke noen nye bilder men det får bare gå.

 

Dagen startet med at jeg sto opp som alle må gjøre for å starte dagen, gikk ut på verandaen med en rykende varm kopp kaffe og tok meg en røyk i morgen solen.

 

Så gikk jeg meg en lang tur på ett par timer, har også vasket hele leiligheten og vasket klær. Noe særlig mer enn det har jeg faktisk ikke klart å gjøre i dag, nå har jeg så vondt i alle ledd og musklene brenner hodet føles som det skal eksplodere men det gjør det jo ikke.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Ja det ble jo litt mye i går, ingenting ble gjort i dag. Nei formen er ikke bedre i dag men det kan jo hende at den er bedre i morgen når jeg ikke har gjort så mye mer enn å gå tur å har handlet for venninnen min.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg