Har ikke vært så travelt her men det ble mye avslapping her.

 

 

 

Nei nå er det på tide å oppdatere meg her for nå er det langt på kveld, er litt sliten etter i går men det er godt sliten som jeg pleier å si. Har da vært å gjort noe i dag også var oppe hos venninnen min og fikk skravlet litt og tok en kaffekopp eller to og en røyk, så var jeg oppe i butikken for henne så hun fikk handlet litt. Jeg trengte ingenting for jeg handlet til morgenen i dag, må bare innom en butikk i morgen så jeg får handlet inn toalettpapir for det glemte jeg i dag.

 

Nå har jeg hengt i en stol og sett på tv eller sett å sett har jo sittet og vippet med hode som en hakkespett, mamma pleide å si at vi var i hakkespett klubben hele familien ja dubber av i stolen mens man ser på tv haha. Så man kan vel si at jeg er trøtt og sliten i kveld men jeg skal holde meg våken litt til for det er ett program til jeg bare må få med meg.

 

Men det blir ikke sent på meg for det tror jeg ikke jeg klarer i kveld, veit jo aldri men jeg skal nok holde ut en stund til haha.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg