Har ikke vært så aktiv på bloggen i det siste.

 

 

Jeg har ikke vært så aktiv som jeg hadde ønsket på bloggen, men det er ikke så enkelt når man ikke har hatt nok å skrive om får håpe det kommer seg. Jeg har de siste dagene bare hatt til ett innlegg om dagen, nå skal jeg skrive mer enn det framover. Jeg vil ha innlegg med innhold som folk vil lese men det er ikke alltid like enkelt, får skrive ett hverdags innlegg per dag og ett annet innlegg og noen ganger flere.

 

Jeg elsker bloggen og er glad i bloggingen , men det å skrive ett innlegg må jo fenge noen hvis det skulle være noe morsomt også. Men så har du denne hersens skrivesperra som kommer en gang i blant, da er det vanskelig og finne på noe og skrive om sånn er det vel for alle en gang i blant ikke bare meg dette gjelder så jeg skal ikke klage på det.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

 

4 kommentarer
    1. Slik er det for oss alle, og heldigvis kan vi som ikke er toppbloggere ta oss fri slik vi ønsker når vi føler at vi ikke har noe å blogge om.

      Ett innlegg er bedre en ingen, og vi bloggvennene dine som leser bloggen din er der uansett hva 🙂

      Ønsker deg og Elvisgutten og en kjempefin torsdagskveld <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Ja sånn er det for oss alle, ja vi som ikke er toppbloggere kan ta oss fri når vi vil. Men en toppblogger kan jo ikke ta fri om de er syke en gang de må jo tilfredsstille sine kunder til en hver tid, det hadde blitt for slitsomt men det hadde vært gøy å hatt en sponsor eller to da.

        ja et innlegg om dagen er bedre enn ingen, det er godt og vite at jeg har mine faste lesere og gode bloggvenner der ute.

        Ønsker deg og dine en kjempe fin og god fredag.

        Klem fra meg og Elvis gutten til deg og dine.

      1. Ja det er det, og det har ikke vært noe gøy den siste uken når over halvparten av leserne blir fjernet av blogg.no heller. Men nå ser det ut til og ha rettet seg det også.

        Har også ikke hatt noen ide om hva jeg skal skrive om, å så har jeg faktisk kommet på noe å begynt og skrive så blir det bare rot for da kommer alt opp med en gang og da har jeg latt det være og poste det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg